آگهی های مرتبط با این مطلب

مشاغل خانگی زودبازده در ایران

مشاغل خانگی زودبازده در ایران

امروزه مشاغل خانگی زودبازده و کسب و کارهای خانگی به عنوان راهكاري مهم براي خوداشتغالی و  ايجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان به حساب می آیند. قابليت انجام اين نوع كسب و كار در منزل سبب ايجاد مزایای بی شماری برای شاغلين آن ها می شود، كه از جمله مي توان به ايجاد توازن بين مسئوليت خانوادگي زنان و اشتغال آنان، حذف هزينه های مربوط به خريد، رهن و اجاره كارگاه و اياب و ذهاب، استفاده از نيروی كار ساير اعضای خانواده و ايجاد زمينه های كار خانوادگی ، امكان انتقال تجارب از طريق آموزش غيررسمی به شيوه استاد- شاگردی بين اعضاء خانواده و بسیاری فواید دیگر اشاره کرد.

بايد توجه داشت كه در سالهای اخير به دليل تحولات عظيم در بخش فناوری اطلاعات در جهان و ايجاد مشاغل جديد، امكان اشتغال خانگي برای بسياري از افراد در زمينه های فناوری اطلاعات یا IT  نيز فراهم شده است. اين مشاغل خانگی زودبازده كه روزانه در سراسر جهان تعداد آن ها رو به فزوني و تنوع است اين امكان را فراهم مي آورد تا افراد بتوانند در محيط خانه با استفاده از رايانه و وسايل جانبي مورد نياز، به انجام كسب و كارهاي گوناگون در اين حوزه بپردازند.

#همین_حالا میتوانی اولین #آگهی_رایگان خود را در#آگهی_1 ثبت کنی 

 

 

 

طرح ساماندهي و حمايت از مشاغل‌خانگي

معاونت توسعه کارآفريني و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعي بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل‌خانگی طرحی را با عنوان طرح ساماندهي و حمايت از مشاغل‌خانگي پیاده میکند که طبق آن متقاضيان مشاغل خانگی زودبازده می توانند متناسب با نوع فعاليت مورد نظر خود فرم های ثبت نام را پر کنند و با مراجعه به فهرست مشاغل خانگی زودبازده که دبيرخانه ستاد ساماندهي و حمايت از مشاغل‌خانگي اعلام کرده است و در ادامه می خوانید ثبت نام و پیگیری های لازم را برای برخوردار از مزایای این قانون که در دستورالعمل اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل‌خانگی آمده است انجام دهند.

سایت کسب و کار بازده برای سهولت دسترسی متقاضیانمشاغل خانگی زودبازده لیست ۳۴۰ مشاغل خانگی زودبازده مورد حمایت دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی را آورده است. ابتدا مشاغل خانگی و دستگاه های مسئول ساماندهی آن ها در جدول زیر خلاص شده اند. سپس ریز مشاغل خانگی در ادامه ارائه شده است.

     
منبع : مجله کسب و کار بازده