محصولات کارپت لند/ نصب کف پوش

محصولات کارپت لند/ نصب کف پوش

تهران ، تهران
درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
درباره ما

کفپوش چیست؟  https://carpetland.ir/installing-flooring/

کفپوش‌ها پوششی مناسب برای ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها، سالن‌های عروسی و حتی خانه هستند. این نوع پوشش برای کف مکان موردنظر ما تقریباً دائمی است و البته می‌توانید آن‌ها را طی مراحل در صورت دلخواه تعویض کنید.

برای نصب کفپوش پی وی سی چه چسبی استفاده می‌شود؟

چسبی که برای نصب کفپوش های پی وی سی اغلب استفاده می‌شود معمولاً چسب صنعتی است. این چسب‌ها به چسب فوری معروف بوده و در اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند و در دسترس هستند.

محصولات کارپت لند/ نصب کف پوش

طریقه نصب کفپوش به نحوی است که در اصطلاح به آن بند جفت می‌گویند. گاهی کفپوش‌های پی وی سی را با فاصله با هم نصب می‌کنند و میان آن‌ها را پروفیل‌های طولی تو پُر که از انواع مختلف فلزات مانند فلزات رنگی قرار می‌دهند و کار را بسیار زیباتر و چشمگیر خواهد کرد. توجه داشته باشید قبل از نصب کفپوش باید کف شما گردوخاک یا روغن و کثیفی نداشته باشد و زیرسازی شما کاملاً خشک باشد.

جنس کفپوش بسیار اهمیت دارد و میزان عمر و کیفت کفپوش خریداری شده شما را مشخص خواهد کرد

موکت نمدی چیست؟ | بررسی انواع ویژگی موکت نمدی

برای نصب کفپوش پی وی سی چه چسبی استفاده می‌شود؟

چسبی که برای نصب کفپوش های پی وی سی اغلب استفاده می‌شود معمولاً چسب صنعتی است. این چسب‌ها به چسب فوری معروف بوده و در اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند و در دسترس هستند. چسب به کف و پشت کفپوش پی وی سی زده می‌شود. کفپوش را زمانی به کف می‌چسبانند که کاملاً خشک شده باشد و نصاب‌ها را با انگشت دست لمس می‌کنند و زمان مناسب برای نصب را تشخیص می‌دهند.

لایه UV روی کفپوش‌های pvc آن‌ها را در برابر نور خورشید مقاوم کرده و سبب می‌شود رنگ آن‌ها بر اثر تابش نور و رفت‌وآمد از بین نرود، فراموش نکنید نظم خوبی برای نصب کفپوش ها داشته باشید تا زیبایی مکان شما دوچندان شود.

روش نصب کفپوش ها با توجه به طرح یا رنگی که دارند متفاوت است و گاهی لازم است از نظم خاصی پیروی کنید تا بتوانید طرح موردنظرتان را دربیاورید. به‌طور مثال کفپوش‌های پی وی سی به روش‌های زیبایی مانند. لوزی، خشتی، موزاییکی و… نصب می‌شوند که بسیار زیبا و خیره‌کننده خواهند بود. جالب است بدانید اگر روش لوزی برای نصب کفپوش ها استفاده کنید فضای شما وسیع‌تر به نظر می‌آید و اینکه هر وسیله‌ای قرار است در کجای محیط و کفپوش قرار بگیرد نیز مهم است. معمولاً افراد حرفه‌ای برش‌های کفپوش‌ها را در گوشه‌های کار قرار می‌دهند تا وسایل و مبلمان و … روی آن‌ها قرار بگیرد و برشی مشخص نباشد. درباره کاربرد کفپوش بخوانید.

کفپوش‌های پی وی سی به روش‌های زیبایی مانند. لوزی، خشتی، موزاییکی و… نصب می‌شوند

آموزش کامل نصب کفپوش

نصب موزاییکی کفپوش ها نیز زیبایی خاص خود را دارد و اگر شخص غیرحرفه‌ای به کفپوش ها نگاه کند تداعی کاشی و سرامیک را برای آن خواهد داشت. درز سنگ و سرامیک در این روش در امتداد هم نیستند و این ویژگی سبب می‌شود کفپوش ها ثبات بیشتری داشته باشند. لبه‌های کفپوش ها معمولاً زودتر از سایر نقاط آسیب‌پذیرند و این روش به عمر طولانی و سلامت آن‌ها کمک خواهد کرد.

مرحله آخر نصب کفپوش پی وی سی انجام قرنیز دور کار بوده و این قرنیزها معمولاً از ام دی اف یا اچ پی ال استفاده می‌شوند. انتخاب قرنیز سلیقه‌ای بوده و می‌توانید با توجه به کفپوش، دکوراسیون و … آن‌ها را انتخاب کنید. بعضی افراد هم‌رنگ و هم‌طیف بودن قرنیزها را می‌پسندند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند قرنیزها متضاد با کفپوش ها باشند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۲۲۲۲۲۲۵۸ - 021
  • نشانی: تهران ، تهران
گالری
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
نمایش موقعیت آگهی
تهران ، تهران
کد آگهی : 331

اشتراک گذاری آگهی

مهمان

مالک آگهی تاریخ عضویت: 3 دی 1398

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران