شرکت انبوه سازان آرش

3 ماه قبل در گیلان ، انزلی
کد آگهی : 4980
    قیمتتماس بگیرید
    نوعفروشی
    استانگیلان
    شهرانزلی
    محلهزیباکنار – چونچنان – ورودی شهرک آرش ۲
    متراژ250
    تعداد اتاقچهار
    امکانات جانبیاستخر, پارکینگ, انبار, زمین تنیس

شرکت انبوه سازان آرش
اولین و تنها دارنده مجوز فروش و پیش فروش از سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت تضمین فرآیند اعتمادسازی به مشتریان که این امر مهم مرهون سالیان متمادی تجربیات ارزشمند این مجموعه در جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه آزاد انزلی می باشد.

پیش فروش ویلا در زیباکنار ، فرصتی بی نظیر برای خرید ویلا . اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، اگر رویای داشتن یک ویلای لوکس و مدرن در زیباکنار را در سر دارید، در کنار سلایق و سبک و سیاقی که دارید، بایستی نکات مهم و حائز اهمیتی را در رابطه با خرید و فروش ویلا در شمال رعایت کنید. لازم است قبل از هر اقدامی بدانید: هنگامیکه پای پرداخت پول هنگفتی به میان باشد، هوشمندانه تصمیم گرفتن، می تواند کل ورق را به نفع شما برگرداند. از این رو در این مطلب قصد داریم تمامی آنچه شما باید در هنگام بازدید ویلا و خرید آن بدانید را برایتان ارائه دهیم.

نکات پیش فروش ویلا در زیباکنار
هنگامیکه تصمیم خود را برای خرید ویلا در زیباکنار که به صورت پیش فروش ویلا در زیباکنار است، گرفتید و بودجه و تمام شرایط مالی خودتان را ارزیابی کردید، آن وقت، زمان بازدید و خرید ویلا می باشد. اگر برای اولین بار است که می خواهید ملکی را در شمال خریداری کنید، بایستی هوشمندانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. دو آپشن بسیار بسیار مهم در هنگام خرید ویلا در گیلان: زمین ویلا و شهرکی بودنش می باشد که هر کدام از این دو آپشن باید به طرز دقیقی مورد بررسی قرار گیرد.
در نظر گرفته شده اند.

183 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
  •  انزلی گیلان 

اشتراک گذاری آگهی

مهمان

مالک آگهی تاریخ عضویت: 3 دی 1398

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران