دوربین لامپی اسفیورد

3 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 4973
    قیمت1,750,000 تومان
    خیابانمیدان فردوسی،خیابان ایرانشهر،نبش خیابان اراک،پلاک ۱۵۸،واحد۹
    استانتهران
    کشورایران

نظارت و کنترل محل کار در زمانی که حضور نداریم

خیلی از ما ساعات خاصی از روز رو در محل کار حضور نداریم. اتفاقات مختلفی در محل کار رخ میده که نیاز داریم ازشون آگاه بشیم.چه افرادی به فروشگاه ما وارد شدن؟ آیا پرسنل ما در زمان مشخص سرکار حاضر بودن یا نه؟

دوربین های اسفیورد به شما اجازه میدن صدا و تصویر رو همزمان از هر جای ایران کنترل کنید. بنابراین شما میتونید مکالمات و صحبت های ردوبدل شده در فروشگاه رو هم زیر نظر داشته باشید.

اگر مشتری ادعای خاصی رو مطرح کرده ، می تونید فیلم ها رو بازبیبنی کنید و مکالمات پرسنل خودتون با مشتریان رو مرور کنید.
​اگر هر روز به خاطر مشغله های کاری مجبور هستید فرزند خودتون رو در خانه تنها بگذارید ، با دوربین اسفیورد میتونید همیشه با فرزند خودتون در ارتباط باشید.

ارتباط با فرزندان در زمانی که کنارشون نیستیم

خیلی از ما نمیخوایم فرزند کم و سن و سالمون به موبایل دسترسی داشته باشه. کافیه یک دوربین اسفیورد در منزل داشته باشید تا هم تصویر فرزندتون رو از هر جای ایران رو موبایل ببینید. و هم باهاش صحبت کنید.

اسپیکر دوربین صدای شما رو در محیط پخش میکنه ، همچنین میکروفن داخلی دوربین اجازه میده صدای فرزندتون رو بشنوید و مکالمه رایگان داشته باشید.
قیمت با تخفیف : 1350000 تومان

در باره اسفیورد
اسفیورد نام برند تجهیزات حفاظت اکترونیک تولید شده ایرانی در کارخانه کیانام ارتباط می باشد، محصولات اسفیورد شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته AHD ، دستگاه های ذخیره ساز NVR و DVR ، دوربین های وایرلس، یو پی اس های دوربین مداربسته، مودم های دانگلی و روتر های 4G ، کارت حافظه های مخصوص دوربین های مداربسته و تجهیزات خانه هوشمند اسفیورد می باشد.
اسفیورد تمرکز خود را بر ارائه محصولات با کیفیت به همراه آموزش و پشتیبانی گذاشته است تا بتواند تجربه تهیه یک سیستم امنیتی قابل اعتماد را برای مصرف کنندگان رقم بزند و خریداران اطمینان داشته باشند که می توانند سه سال از خدمات پس از فروش اسفیورد استفاده کنند.
دوربین های بی سیم اسفیورد برای هوشمند سازی ساختمان های ایرانی طراحی شده است که مصرف کنندگان بتوانند تجربه یک محصول ایرانی با کیفیت را نه فقط به عنوان دوربین مداربسته بلکه به عنوان یک پکیج کامل تجهیزات امنیتی و خانه هوشمند دریافت نمایند که نیاز به انجام هزینه های مختلف به جهت ایجاد امنیت را نداشته باشند.​​​​​​​

دفتر مرکزی تهران: میدان فردوسی،خیابان ایرانشهر،نبش خیابان اراک،پلاک ۱۵۸،واحد۹
​​​​​​​
دفتر مرکز شیراز: خیابان کریم خان زند نبش خیابان انوری مجتمع فرجادیان طبقه دوم واحد ۲۰۸

https://sfiord.ir

310 بازدید کل ، 4 امروز
نمایش موقعیت آگهی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران